Съдържание
Чести неизправности и проблеми с Dacia Duster
Малко автомобили могат да се похвалят с това, че са най-евтиният SUV в България и да получат същевременно Наградата за нов автомобил (Parkers 2019), но Dacia Duster направи точно това. За по-малко от 30 000 лв. можете да получите комплект, който включва следното: ръчен климатик, мултимедия със 7-инчов тъчскрийн и сателитна навигация, камера за задно виждане и Apple CarPlay / Android Auto. Собствениците на Dacia-та също я ценят за просторността и комфорта не само за шофьора, но и за пътниците също. Тук ще разгледаме защо тя може да е перфектният автомобил и откровено ще обсъдим някои от неизправностите и проблемите с този стилен SUV.
Dacia Duster – чести неизправности
Без значение дали смятате да купите я купите нова или използвана, трябва да следите за някои от проблемите, които собствениците на Dacia Duster са докладвали. На първо място в списъка са електрически проблеми, които най-често се причиняват от неизправни бушони. Това е лесен ремонт, който можете да направите самостоятелно с помощта на онлайн каталог с резервни части и аксесоари за Dacia Duster. Ако не се чувствате комфортно да го направите самостоятелно, можете да купите частта и вашия местен автотехник ще ги смени за малка сума. Не е рядкост AdBlue да причинява проблеми при някои коли и случаят е такъв при Duster също. Дори и ако имате достатъчно течност в колата си, сигналната лампа „Check antipollution“ (провери системата против замърсяване) може неочаквано да светне. Много авто експерти препоръчват да смените помпата за AdBlue и да минете на друга марка от добавката.
MANNOL Двигателно масло
5W-30, 5литър, полусинтетично масло
BOSCH Крушка с нагреваема жичка, фар за дълги светлини
H7 12волт 55W PX26d, 5000K, халогенен
SKF Комплект маншон, полуоска
146 mm, със скоби
NTY Заключващ механизъм на волана
PURFLUX Горивен филтър
вложка на филтър
Бипкане – или липсва на какъвто и да е звук?
Някои собственици на Dacia съобщават за различни проблеми в онлайн форумите относно неработещ клаксон или че той работи само, когато светлините са изключени. Този необичаен ефект може да се поправи чрез инсталиране на нов висококачествен клаксон за Dacia Duster. Обезателно проверете дали още е в гаранция и ако е закарайте колата на своя дилър. Други собственици на Dacia съобщават за необичайно бипкане, когато ускорят с автомобила. Това е стандартна функция за безопасност, която ви предупреждава за факта, че може би надвишавате ограничението на скоростта.
Dacia Duster: със задвижване на четирите колела за лек офроуд
Ако изберете модификацията със задвижване на четирите колела, можете да очаквате Duster-а да се справи може да се справи с леки препятствия. Това е перфектно за излети със семейството и дори можете да вземете планински велосипеди за допълнителни „офроуд забавления“. За безопасното транспортиране на велосипедите, обезателно си вземете багажник за велосипеди за покрива на Dacia Duster. Допълнително колата има електронен асистент за слизане по склон и за тръгване на наклон, както и система с многобройни камери (по избор в модификацията „Extreme“ и по избор за „Comfort“ и „Prestige“), която ви позволява да проверите отпред, отзад и отстрани дали има опасност да ударите нещо или да влезете в дълбока дупка.
Да купите или да не купите
Въпреки, че Dacia може да има своите проблеми, много хора я смятат за възможно най-добрия и евтин автомобил, който може да се купи. От Dacia са свършили много, за да създадат създадат приятна атмосфера в салона. Например, седалките вече са значително по-комфортни и имат нов текстил на тапицерията. Шумоизолацията също е значително по-добра. Обаче, фактът, че е трябвало да се направят спестявания, за да се постигне тая цена, се забелязва в детайлите. Рамките на вратите не са покрити и стелката на пода на багажника изглежда малко евтина. Това лесно се поправя чрез смяната ѝ с една от разнообразните стелки за Dacia Duster.
За прагматичните, Duster определено е добра препоръка. Обаче, трябва да избягвате модификацията „Access“, тъй като при нея дори основни неща като климатик не се предлагат, дори с доплащане. Клиентите, които избират тествания дизелов или един от турбо бензиновите двигатели със 131 или дори 150 кс. получават най-добрият комфорт при шофиране. Последният може да се комбинира с 6-степенна автоматична скоростна кутия. Базовият модел с 91 кс., от друга страна, служи повече за привличане на окото в списъка с цени.
ТОП продукти по темата::