Шарнир за автомобила ти
Носеща / управляваща щанга поръчайте евтино
-
Безопасна поръчка 200 дни
-
Удобно приложение за закупуването на авточасти
-
Видео за ремонт на автомобила

Носеща / управляваща щанга за най-добрите Марки автомобили
Носеща / управляваща щанга за най-популярните модели автомобили
Шарнири с фирмено качество: най-добрите производители
Най-продавани продукти: Шарнирен болт
Научи повече относно продуктите от категория Шарнир — избор, смяна, цени и опит с тях
Рано или късно всеки автомобил се нуждае от ремонт и може да започнеш да се чудиш какви продукти от категория Шарнир да избереш, за да смениш износения или повреден компонент.
Ето за какво да следиш, когато избираш и купуваш нови авточасти:
- съвместимост с автомобила ти
- мнения на експерти
- мнения и опит на клиенти
- марка
- цена
Как да разбера дали даден продукт е съвместим с колата ми?
Ние препоръчваме да използваш OEM номер на частта, когато избираш автомобилна част от категория Шарнир.
Просто въведи данните на автомобила си в уебсайта ни и избери желаната резервна част. След това ще видиш каталог с подходящи и съвместими продукти за колата ти.
Опит, тестване и сравнение на продукти от категория Шарнир
На страниците на продуктите ще намериш многобройни отзиви и оценки от нашите клиенти и ще можеш също да сравниш артикулите, които желаеш да закупиш. Ако имаш въпроси относно услугите ни и избора на резервни части или искаш проверка за съвместимост, не се колебай да се свържеш с екипа ни за обслужване на клиенти. Те са винаги готови да ти помогнат и да ти дадат съвет.
Шарнир: колко струва този продукт?
Цената на авточастите от категория Шарнир варира от 21 лв. до 158 лв., в зависимост от вида на автомобила, производителя и спецификациите на продукта.
Направи своята поръчка за Шарнир в AUTODOC и спести от обслужването и поддръжката на колата. Нашият онлайн магазин си сътрудничи с надеждни куриерски фирми, за да можеш да се наслаждаваш на бърза и безопасна доставка.
Шарнир от 108 производители на цена от 21 BGN до 158 BGN
Най-продаваните стоки: | |||||
---|---|---|---|---|---|
34999 01 | JBJ125 | 7576017 | CI-BJ-10658 | 316 010 0003/HD | JBJ308 |
От известни производители: | |||||
RIDEX | MOOG | MAPCO | CORTECO | FEBI BILSTEIN | SKF |
За известни производители: | |||||
BMW | VW | MERCEDES-BENZ | AUDI | OPEL | TOYOTA |
Шарнир: технически данни: | |||||
---|---|---|---|---|---|
дължина [mm]: | размер на конуса [mm]: | мярка на резбата: | |||
42,3 | 72,8 | 17 | 20 | M14x1.5 | M12x1,5 |
77,7 | 63,8 | 21 | 14 | M14x1,5 | M12x1.75 |
50 | 44 | 18 | 15 | M12x1.25 | M12x1,25 |
Разберете повече за Шарнир - метод на работа, диагностика, причини за повредата, а също и за интервалите на смяна
Шарнирът на независимото окачване служи за свързване на главината на колелото с носача на окачването. Неговата функция е да осигури възможност за обръщане на главината, запазвайки положението на колелото в хоризонтално положение.
Видове шарнири на независимото окачванеСпоред типа на конструкцията, върху която се монтира:
- Лят. Работи по направление свиване, затова по правило се монтира в горната част на окачването при моделите с предно задвижване.
- Лагерен. Работи по направление разтягане, монтира се в долната част на окачването.
Според устройството:
- Разглобяем. Шарнирът се закрепва към носача с болтове. При неизправност на елемента той може да бъде заменен, като се разглоби възелът.
- Неразглобяем. Пресована конструкция, която изцяло подлежи на замяна при излизане от строя. Цената и е по-висока от разглобяемия вариант.
Най-разпространената конструкция на неразглобяемия детайл се състои от корпус с прорез със сферична форма и щок с топче от едната страна и резба от другата. Върху щока се закрепва прашникът, който не допуска проникване на мърсотия и странични предмети. В повечето случаи възелът се изработва от стомана, а допиращите се повърхности са покрити със слой от полимерен материал. Прорезът на сферичната форма е запълнен със смазка за намаляване на износването на детайла.
Съвети за експлоатацията на шарнира на независимото окачване- Необходимо е да проверявате целостта на прашниците. Наличието на пукнатини и счупвания води до проникване на мърсотия, пясък и вода в конструкцията и бързото и износване.
- Повредените прашници трябва да бъдат сменени незабавно.
- Препоръчва се внимателно шофиране по нискокачествени пътища. По възможност ги избягвайте.
Средно ресурсът на шарнира е 15–120 хиляди километра.
Неизправности на шарнира на независимото окачване- корозия на шарнира;
- износване на детайла;
- механична повреда или излитане на сферичния накрайник от корпуса на конструкцията;
- луфт в шарнира.
- наличие на странични звуци в окачването при попадане на неравности по пътя;
- скърцане при завъртане на кормилното колело;
- неравномерно износване на капачките;
- завъртането на кормилото изисква по-голямо усилие;
- неустойчиво движение по права траектория.
- експлоатация на автомобила по пътища с нискокачествена настилка;
- агресивен стил на шофиране;
- повреда на прашника;
- използване на некачествени детайли.
В редки случаи се извършва ремонт на детайла. Реставрацията на шарнира излиза по-евтино, отколкото замяната, но в този случай не се препоръчва икономия, тъй като това може да доведе до авария.
Смяната на шарнира на независимото окачване изисква специално оборудване и опит, затова по тези въпроси ви препоръчваме да се обръщате към автосервиз.
Вашата полза с AutodocНие искаме да спестим парите ви и най-важното — вашето време. Оформете поръчката за няколо минути и я получете в най-кратки срокове. Нашият асортимент включва детайли и аксесоари за всички известни марки автомобили. Нашият отдел техническа поддръжка ще ви консултира по въпросите, свързани с поръчката, доставката и избора на комплектоващи.
Полезна информация за функцията, причините за неизправност, диагностиката и интервалите на смяна
Постъпкова видео инструкция за самостоятелен ремонт на автомобила. Стани автомеханик-любител с Autodoc.