Филтър за твърди частици за РЕНО Master I Бордова платформа/Шаси
Филтър за сажди / твърди частици на RENAULT Master I Бордова платформа/Шаси: къде ще намериш на добра цена? В AUTODOC!
Най-продавани продукти: ДПФ филтър RENAULT MASTER 1 Pritsche/Fahrgestell (P) автомобили
Най-купуван компонент: Филтър за твърди частици RENAULT MASTER I. Имате възможност за избор от голямо количество марки FAP филтър RENAULT бордова MASTER I или да купите друга висококачвствена авточаст
381,42 €
551,68 €
10,99 €
317,77 €
637,07 €
1256,24 €
BM CATALYSTS BM11285H Филтър за твърди частици
Кордиерит
399,06 €
418,75 €
BM CATALYSTS BM11108 Филтър за твърди частици
Кордиерит
391,91 €
217,55 €
737,28 €
408,01 €
Филтър за сажди / твърди частици RENAULT Master I Бордова платформа/Шаси моделите автомобили
Най-четените статии по темата филтър за твърди частици за RENAULT Master I Бордова платформа/Шаси
Филтър за твърди частици за RENAULT Master I Бордова платформа/Шаси: коя марка е по-добра?
Според нашите клиенти, най-добрите резервни части от категория DPF филтър за RENAULT MASTER I са от следните марки:
ДПФ филтър за RENAULT MASTER 1 Pritsche/Fahrgestell (P): колко струва този продукт?
Цената на авточастите от категория FAP филтър за RENAULT Master I Бордова платформа/Шаси варира от 21 лв. до 2457 лв., в зависимост от вида на автомобила, производителя и спецификациите на продукта.
Какви усложнения могат да причинят неизправностите на дизеловия филтър за твърди частици (DPF) на Master I Бордова платформа/Шаси?
Ако дизеловият филтър за твърди частици (DPF) на Renault MASTER 1 Pritsche/Fahrgestell (P) е в лошо състояние, може да забележите проблеми като повишен разход на гориво, възпрепятстван поток на изгорелите газове, понижена мощност и светнала предупредителна лампа „Check engine“ на таблото.
Къде е разположен дизеловият филтър за твърди частици (DPF) на RENAULT MASTER 1 Pritsche/Fahrgestell (P)?
При RENAULT Master I Бордова платформа/Шаси дизеловият филтър за твърди частици (DPF) обикновено е разположен веднага след турбокомпресора, над изпускателната система.
Кога е нужно да се смени дизеловият филтър за твърди частици (DPF) на Master I Бордова платформа/Шаси?
Препоръчителният интервал за смяна на дизеловия филтър за твърди частици (DPF) на RENAULT Master I Бордова платформа/Шаси е приблизително 130 000 - 170 000 километра.
Кой дизелов филтър за твърди частици (DPF) е подходящ за Master I Бордова платформа/Шаси: 2.0; 2.1; 2.2; 2.4; 2.5; 28-35?
| Тегло [кг]: | 4.8; 5; 6; 7.4; 7.5; 8.1; 8.5; 8.67; 10.6; 10.8 |
| Дължина [мм]: | 400; 440; 710; 750; 1005; 1050; 1090; 1100; 1140 |
| Стандарт за емисии: | Euro 6; Евро 4 (D4); Евро 5 |
| Материал: | Кордиерит; силициев карбид |
Колко струва дизелов филтър за твърди частици (DPF) за Master I Бордова платформа/Шаси?
В България цената на дизелов филтър за твърди частици (DPF) за RENAULT Master I Бордова платформа/Шаси може да е между 21.49 лв. / € и 2457 лв. / €.
Доверие в пазаруването онлайн! Вие можете да върнете филтър за твърди частици RENAULT Master I Бордова платформа/Шаси без да обяснявате причините, в рамките на 200 дни от деня на покупка и да получите парите си. Как? Просто се възползвайте от услугата "Safe Order" на страницата за поръчки.
Цената на услугата е 6,50 лв. / 3,32 €.
AUTODOC се грижи за Вас! Всяка поръчка на сметка от 360,00 лв. / 184,07 € получава безплатна доставка в рамките на България.
*Не се отнася за едрогабаритни авточасти