
Резервни части за FORD C-MAX


Топ Авточасти за 5 модела автомобили FORD C-MAX:
TOP автомобилни части категории
Каталог за части за FORD С-MAX
-
Масла и специални течности
-
Спирачна система
-
Филтър
-
Двигател
-
Стъклопочистване
-
Запалителна и подгревна системи
-
Окачване, носачи
-
Електрическа система
-
Пружинно окачване
-
Ремъци, вериги, ролки
-
Охладителна система на двигателя
-
Каросерия
-
Отопление/ вентилация
-
Гарнитури и уплътнители
-
Изпускателна система
-
Аксесоари на купето за допълнителен комфорт
-
Горивна система
-
Кормилно управление
-
Съединител/ -монтажни части
-
Каре на полуоската/ полуоска
-
Теглич/ монтажни компоненти
-
Трансмисия
-
Климатична уредба
-
Лагери
-
Карданни валове и диференциали
-
Датчици, релета, блокове за управление
-
Ремонтни комплекти
-
Тръби и маркучи
-
Осветление
-
Крепежни елементи
-
Тунинг
Онлайн магазин за FORD C-MAX автомобилни аксесоари
Информация за модела FORD С-MAX - правилен подбор на резервни части
Ford C-MaxFord C-Max е миниван на американската автомобилостроителната компания. Прототипът бил представен през 2002 година на Парижкия автосалон. Производството на серийния модел започва през 2003 година в заводите в Германия, Испания, САЩ.
Ford C-Max I поколениеПроизводството на колите от първо поколение продължава до 2006 година. Ford C-Max бил създаден на база на платформата С1, която се използвала и при създаването на Ford Focus.
Ford C-Max осигурявал висок комфорт, с габарити като при седемместните модели, но разчетен за 5 човека. Задната средна седалка се трансформирала в маса или широк подлакътник със стойки за чаши. В салона били предвидени повече от 10 отделения за лични вещи и жабка с обем 10,5 литра.
В автомобила била монтирана система Integrated Remote Imaging System, благодарение на която шофьорът можел да наблюдава ставащото в салона. Образът от видеокамерите се предавал на специалното PDA устройство.
Ford C-Max I поколение с фейслифтПрез декември 2006 година на автомобилното шоу в Болоня бил представен подобреният модел Ford C-Max. Колата била с нов дизайн, съгласно концепцията Kinetic Design, приета от концерна. Поставени били двойни трапецовидни решетки на радиатора, уголемени били колесните арки и придадена ъгловата форма на фаровете. Въпреки това, компанията обявила, че автомобилът има само елементи от Kinetic Design, а не е издържан изцяло в този стил.
Ford C-Max II поколениеВторото поколение Ford C-Max било представено на шоуто във Франкфурт през 2009 година. Колата се произвеждала въз основа на платформата Global C. Освен това, на пазара се появявил 7-местният миниван Ford Grand C-Max.
Автомобилите Ford C-Max станали едни от първите, използващи новата система за векторно разпределение на въртящия момент в диференциала. Освен това, миниванът имал камера за задно виждане, парктроник, панорамен люк, двузонов климатик и система за навигация. Аеродинамичният коефициент бил намален до 0.30.
Ford C-Max Hybrid и Ford C-Max EnergiПрез 2011 година на Северноамериканското международно изложение в Детройт, компанията Ford представила две хибридни модификации на второ поколение - Ford C-Max Hybrid и Ford C-Max Energi. Серийното производство на колата за американския пазар било организирано в завода Wayne в Мичиган, а за европейския — във Валенсия, Испания.
От започването на производството си, C-Max Hybrid бил поставен като конкурент на Toyota Prius V. Той трябвало да стане един от най-достъпните автомобили за американците. През септември 2012 година, колата вече заемала девето място по брой продажби, изпреварвайки Toyota Prius V с няколко позиции. През същата година автомобилът получил наградата „Green Car Vision Award“ от „Green Car Journal“.
Ford C-Max Energi получил положителни отзиви от Environmental Protection Agency. Колата се отличавала не само с ниския разход на гориво, но и с допълнителните полезни функции като рекуперативно спиране. През 2013 година Ford C-Max Energi влиза в петте финалиста за номинацията „Green Car Vision Award“ от „Green Car Journal“.
През 2014 година, на Международната изложба в Лас Вегас бил представен концептуалният модел C-MAX Solar Energi, работещ със слънчеви батерии. Това бил резултат от съвместната работа на компаниите Ford, SunPower Corp. и Технологичния институт на Джорджия.
FORD C-MAX Ръководство/Уроци стъпка по стъпка за ремонт и замяна
-
PDFКак се сменя горивен филтър на Ford Focus MK2 – Ръководство за смяна PDF свободно изтегляне 6.55 mb
-
PDFРъководство за смяна - запалителни свещи: Ford Focus MK2 PDF свободно изтегляне 5.38 mb
-
PDFРъководство за смяна - филтър купе: Ford Fiesta JA8 PDF свободно изтегляне 5.04 mb
-
PDFРъководство за смяна - водна помпа & комплект ангренажен ремък: Ford Fiesta JA8 PDF свободно изтегляне 32.17 mb
-
PDFКак се сменя пистов ремък на Ford Focus MK2 – Ръководство за смяна PDF свободно изтегляне 3.72 mb
-
PDFРъководство за смяна - филтър купе: Ford Fiesta V JH JD PDF свободно изтегляне 4.01 mb

Анкетиране на клиентите за FORD C-MAX
Средна клиентска оценка
/5
от 1927 отзива
-
Цена
31 -
Качество на сглобката
17 -
Дизайн на каросерията
33 -
Пътен просвет
13 -
Качество на лаковото покритие
5 -
Изглед отвърте
44 -
Удобство при сядане
22 -
Ергономика
57 -
Регулиране на волана
11 -
Качество на материалите
32 -
Фабрична аудио система
42 -
Читаемост на арматурното табло
7 -
Бордови компютър
9 -
Изминато разстояние
5 -
Обем на багажника
75 -
Комфорт на задните седалки
26 -
Трансформации на салона
58 -
Климатична система
34 -
Комфорт на предните седалки
84 -
Просторност на купето
125 -
Предни светлини
21 -
Шумоизолация
28 -
Работа на окачването
39 -
Управляемост
115 -
Удобна за пътувания
37 -
Палене на двигателя при ниски температури
36 -
Разход на гориво
95 -
Разход на масло
4 -
Динамика
121 -
Спирачки
34 -
Обратна връзка на волана
20 -
Скоростна кутия
26 -
Круиз-контрол
4 -
Стабилност на пътя
64 -
Маневреност
26 -
Ефективност на системата за безопасност
18 -
Цена на обслужването
26 -
Достъпност на сервизи и резервни части
11 -
Допълнителни отделения
12 -
Качество на каросерията
7
Резервни части за популярни поколения модели FORD: FORD Focus Mk1 Хечбек (DAW, DBW), FORD Focus Mk1 Комби (DNW), FORD Focus Mk2 Хечбек (DA_, HCP, DP), FORD Fiesta Mk5 Хечбек (JH1, JD1, JH3, JD3)
Двигатели FORD: FORD Fiesta Mk5 Хечбек (JH1, JD1, JH3, JD3) 1.4 TDCi, FORD Focus Mk1 Хечбек (DAW, DBW) 1.6 16V, FORD Fiesta Mk6 Хечбек (JA8, JR8) 1.25, FORD KA Хечбек (RU8) 1.2