Пружинно окачване за автомобила си
-
Безопасна поръчка 200 дни
-
Гарантирано най-добра цена
-
Удобно приложение за закупуването на авточасти
-
Видео за ремонт на автомобила

Как да сменим задна пружина за ходовата част на MERCEDES-BENZ E W211 ИНСТРУКЦИЯ | AUTODOC ТОП марки, които произвеждат пружина за ходовата част:...
Постъпкова видео инструкция за самостоятелен ремонт на автомобила. Стани автомеханик-любител с Autodoc.
Пружинно окачване от 59 производители на цена от 7,37 BGN до 1296,99 BGN
Най-продаваните стоки: | |||||
---|---|---|---|---|---|
SX078MT | RH5535 | 4063518 | RH1156 | 4056837 | RA3754 |
От известни производители: | |||||
KYB | RIDEX | SACHS | EIBACH | MONROE | CS Germany |
За известни производители: | |||||
VW | OPEL | MERCEDES-BENZ | AUDI | BMW | TOYOTA |
Пружинно окачване: технически данни: | |||||
---|---|---|---|---|---|
дължина [mm]: | диаметър [mm]: | дебелина 1 [mm]: | |||
332 | 309 | 111,8 | 141 | 11,3 | 12 |
370 | 391 | 139 | 154 | 12,3 | 12,5 |
337 | 362 | 140 | 142 | 11,5 | 11,8 |
Разберете повече за Пружинно окачване - метод на работа, диагностика, причини за повредата, а също и за интервалите на смяна
Пружините на автомобила представляват еластични елементи на окачването. Пружините държат каросерията в нужното положение, гасят ударното натоварване от неравностите по пътната настилка, повишават комфорта при движение и товароподемността на транспортното средство.
Видове пружиниСтандартни. Имат средно ниво на твърдост и се монтират на обикновените градски автомобили.
Подсилени. Високото ниво на твърдост се постига чрез увеличаване на диаметъра на напречното сечение на носача. Подобни пружини се използват при товарните автомобили с повишено натоварване върху задната ос.
Повишаващи и понижаващи. Използват се за увеличаване или намаляване на клирънса.
С променлива твърдост. Параметърът се променя в зависимост от ситуацията на пътя. Подобни свойства се постигат благодарение на използването на носач с напречно сечение.
Съвети за експлоатацията на пружините- Необходимо е да сменяте пружините на всеки три години.
- Еластичните елементи се монтират по двойки на оста, което изключва риска от усукване на каросерията по време на движение.
- Необходимо е при всеки технически преглед пружините да се оглеждат за цялост, ръжда и провисване.
- Незабавна смяна на повредените детайли. В противен случай това ще доведе до повреда на други елементи на окачването.
- механични повреди;
- корозия;
- деформация на детайла;
- износване на крепежните елементи.
- понижена плавност на хода;
- усукване на каросерията на автомобила;
- повишена вибрация и друсане по време на движение;
- провисване на предната или задната част на автомобила;
- системни повреди на окачването.
- спортен тип шофиране;
- експлоатация на автомобила по пътища с нискокачествена настилка;
- износване на детайла;
- окисляване на комплектоващите.
Ремонтът на еластичните елементи на окачването се осъществява само със специално оборудване в пунктовете за техническо обслужване. Не се препоръчва да прибягвате към възстановяване на детайлите, ако не притежавате опит в тази област. Можете да извършите самостоятелна смяна на пружините, като следвате инструкцията:
- повдигнете задната или предната част на каросерията с крик и подложете под праговете надеждна подпора;
- повдигнете леко с крика задната греда;
- отвийте долните винтове от крепежите на амортисьорите;
- отпуснете гредата, свалете еластичните елементи и седлата на пружините от амортисьорните стойки;
- заменете детайлите с нови и изпълнете гореизброените стъпки в обратен ред.
С нас не е необходимо да чакате няколко седмици, за да си получите поръчката. Бързата доставка отнема само няколко дни от момента на оформяне на поръчката. Заповядайте на нашия сайт и ще намерите всичко, което ви е нужно за вашия автомобил. Удобната система за търсене ще направи всичко вместо вас, необходимо е само да потвърдите поръчката. Заедно с нас ще получите удоволствие от покупките!