Комплект сегменти за кола
Сегменти поръчайте евтино
Комплект сегменти с фирмено качество: най-добрите производители
Сегменти за Най-добрите Марки автомобили
Сегменти за най-популярните модели автомобили
AUTODOC Бестселъри: Комплект сегменти на достъпна цена
Популярни резервни части от раздел Комплект сегменти. Представена е богата селекция от множество марки автомобилни резервни части за Комплект сегменти и други изгодни оферти от нашия асортимент от резервни части за автомобили
Сегменти за автомобили: коя марка е по-добра?
Според нашите клиенти, най-добрите резервни части от категория Комплект сегменти са от следните марки:
- GOETZE ENGINE
- MAHLE ORIGINAL
- KOLBENSCHMIDT
- HASTINGS PISTON RING
- NE
Комплект сегменти: колко струва този продукт?
Цената на авточастите от категория Комплект сегменти варира от 18 лв. до 79 лв., в зависимост от вида на автомобила, производителя и спецификациите на продукта.
Популярни публикации
Най-продаваните стоки: | |||||
---|---|---|---|---|---|
8910430000 | 10 010 0471 | 10 010 0148 | 448 81 N0 | RMP7279403 | 015 68 N0 |
От известни производители: | |||||
GOETZE ENGINE | MAHLE ORIGINAL | KOLBENSCHMIDT | HASTINGS PISTON RING | NE | RIDEX |
За известни производители: | |||||
BMW | MERCEDES-BENZ | VW | AUDI | OPEL | TOYOTA |
Разберете повече за Комплект сегменти - метод на работа, диагностика, причини за повредата, а също и за интервалите на смяна
Буталните пръстени са важни елементи на двигателя. Те служат за поддържане на компресията в горивните камери и подсигуряват разсейването на топлината от буталата към стените на гилзите на цилиндрите, предотвратявайки прегряването им. Буталните пръстени регулират плътността на масленото покритие. Те се монтират с малка фуга в специални канали на външната повърхност на буталото.
Видове
Според предназначението им:
- Компресионни: тези пръстени подсигуряват херметичността на горивните камери. Монтират се над маслосъбиращите пръстени. Те могат да са плоски, извити или с L-образна област и имат скосени краища.
- Маслосъбиращи пръстени: те събират масло от стените на гилзата на цилиндъра и буталата, оставяйки тънко маслено покритие с оптимална плътност върху повърхността им. Те могат да са от една или повече части.
Според материала на производство:
- Чугун: те са евтини и се разработват бързо и лесно. Монтират се с нова гилза, за да се предотврати надирането на повърхността.
- Стоманени: те могат да са от неръждаема стомана. Обикновено, тези части са по-скъпи, но могат да издържат на по-високи температури. Те са подходящи за монтиране в гилза с вече разработена повърхност.
Като допълнително покритие може да се приложи молибден върху повърхността на буталните пръстени, за да се подобрят работните им характеристики и периода им на експлоатация.
Съвети за експлоатация
След смяна на буталните пръстени, е нужно да разработите двигателя, за да могат частите да се сработят. Процедурата понякога се посочва от производителя на колата в техническата документация. В повечето случаи се извършва в няколко стъпки. Двигателят се загрява до 80°C, а след това се охлажда до 40°C. Тази стъпка се повтаря 8-9 пъти. След това се проверява двигателното отделение за течове и ако има налични, те се отстраняват. През първите 1500 километра е важно да избягвате задръствания, шофиране нагоре или надолу по склон и да поддържате оборотите на двигателя под 2500. Първото шофиране трябва да е поне 300 километра. Останалото разстояние трябва да се измине на интервали, които са удобни за шофьора. Маслото и масления филтър се сменят след като се извърши разработването.
Освен това се препоръчва да използвате само висококачествено масло, за да издържат по-дълго буталните пръстени. Маслото трябва да е с вискозитета препоръчан от производителя на колата. Не трябва да претоварвате двигателя; избягвайте прегряването му на всяка цена. Също така е важно да предотвратявате скъсването на гарнитурата на цилиндрова глава. Ако тази част се повреди е нужно да я смените незабавно. Смяната на въздушния филтър навреме и следенето на целостта на всмукателната система също може да удължи периода на експлоатация на частите. Ако проблемите вече са се получили, промиването на двигателя може да е временно решение. Това се извършва със специални продукти.
Признаци на неизправности
Залепването на буталните пръстени е един от най-често срещаните дефекти. Коренът на този проблем е в неподвижността на частите, която води до течове от фугата между буталото и цилиндъра и навлизането на голямо количество масло в горивните камери. Понякога пръстените се повреждат или прегарят, което има същите последствия. Има ниска компресия в цилиндрите и проблеми при паленето на двигателя. Ускорението е по-бавно. Консумацията на масло и гориво се повишава. Синкав пушек излиза от ауспуха. Черни маслени отлагания се образуват по запалителните свещи.
Причини за неизправности
В повечето случаи, залепването на буталните пръстени се причинява от използването на масло с неподходящ вискозитет или класа, или закъснялата му смяна. Също е опасно попадането на замърсявания в двигателя поради скъсване на филтриращия елемент или теч във всмукателната система. Ако попаднат външни частици в двигателя, това може да доведе до надиране на повърхностите на частите. Прегарянето на двигателя, причинено от неправилно формиране на горивната смес, например, може да доведе до прегаряне на компонентите.
autodoc.bg: само висококачествени автомобилни резервни части
От нас можете да купите комплект бутални пръстени за колата си на атрактивна цена. Регистрирайте се в уебсайта ни, за да спестите още повече от покупките си.