Датчик, положение на разпределителния вал за кола
Датчик разпределителен вал на автомобил: къде ще намериш на добра цена? В AUTODOC!

Датчик, положение на разпределителния вал с фирмено качество: най-добрите производители
Датчик разпределителен вал за Най-добрите Марки автомобили
Датчик разпределителен вал за най-популярните модели автомобили
AUTODOC Бестселъри: Датчик, положение на разпределителния вал на достъпна цена
Популярни резервни части от раздел Датчик, положение на разпределителния вал. Представена е богата селекция от множество марки автомобилни резервни части за Датчик, положение на разпределителния вал и други изгодни оферти от нашия асортимент от резервни части за автомобили

















Датчик разпределителен вал за автомобили: коя марка е по-добра?
Според нашите клиенти, най-добрите резервни части от категория Датчик, положение на разпределителния вал са от следните марки:
- HELLA
- BOSCH
- DELPHI
- VALEO
- FEBI BILSTEIN
Датчик, положение на разпределителния вал: колко струва този продукт?
Цената на авточастите от категория Датчик, положение на разпределителния вал варира от 23 лв. до 611 лв., в зависимост от вида на автомобила, производителя и спецификациите на продукта.
Датчик, положение на разпределителния вал: полезна информация
Най-продаваните стоки: | |||||
---|---|---|---|---|---|
99050068301 | 23799 | 6PU 009 121-451 | 100 899 0013 | 0 232 103 052 | 064820083010 |
За известни производители: | |||||
BMW | MERCEDES-BENZ | VW | AUDI | OPEL | TOYOTA |
Разберете повече за Датчик, положение на разпределителния вал - метод на работа, диагностика, причини за повредата, а също и за интервалите на смяна
Датчикът за положение на разпределителния вал е измервателно устройство, което засича положението на елементите на газоразпределителния механизъм спрямо коляновия вал на двигателя. Неговите показания се използват от контролния модул на двигателя за управление на горивния инжекцион, запалването и фазите на газоразпределение.
Видове
Според измервателния принцип:
- Индуктивни. Те имат вграден перманентен магнит. Магнитният поток се повишава, когато отбелязаната част на зъбното колело на разпределителния вал или специален задействащ диск се доближи до сензора; и се понижава, когато се отдалечава; в резултат от това, в намотката започва да протича индукционен ток. Амплитудата на напрежението в сензора зависи, значително, от скоростта на разпределителния вал. Този вид датчик за положение на разпределителния вал се нуждае от два кабела, за да работи.
- Базирани на ефекта на Хол. Този датчик се състои от микросхема и перманентен магнит. Той измерва магнитното поле, когато отбелязаният зъб се доближава. Микросхемата оценява получените показания. Този сензор се свързва с 3 кабела.
Според предназначението:
- За бензинови двигатели. Те обикновено засичат положението на буталото на първия цилиндър.
- За дизелови двигатели. Те използват няколко референтни обозначения за измерване, което позволява на електронния контролен модул прецизно да засича положението на всяко бутало.
Съвети за експлоатация
За да подсигурите дългата и безпроблемна работа на датчика за положение на разпределителния вал е важно да го монтирате правилно. Когато монтирате новата част, винаги сменяйте уплътнителния ѝ пръстен, защото той има ограничен период на експлоатация. Освен това, старата част е вероятно да е била деформирана поради приемането на формата на повърхностите, с които има контакт. Поради това, няма да е способна да уплътнява правилно съединението. При затягането на болта, спазвайте силата на затягане на посочена от производителя. От време на време се уверявайте, че електрическите конектори са плътно съединени и почиствайте изводите, за да предотвратите корозията им.
Поддържайте двигателното отделение чисто. Отстранявайте течовете на масло и други работни течности навреме. Проверявайте дали в разширителния резервоар на охладителната система има достатъчно количество охладителна течност и дали цялата система работи правилно. Освен това, не претоварвайте двигателя.
Симптоми на неизправности
Ако уплътнителният пръстен на датчика за положение на разпределителния вал е развален, започва да тече масло под него. При визуален преглед може да забележите напукване на корпуса, повреден конектор и корозия на изводите. Други неизправности като междувитково късо съединение и прекъсната намотка обикновено имат същите недиректни симптоми: повишена консумация на гориво, загуба на мощност на двигателя и включване на предупредителната светлина “Check Engine” на таблото. Двигателят може спонтанно да се спира по време на шофиране. В някои случай може да се чува специфично пукане от ауспуха.
Признаци на неизправности
Разхлабването на крепежните елементи на датчика за положение на разпределителния вал и счупването им обикновено се причиняват от неправилно затягане на частта при монтиране. Това води до разместване на частта и неправилната ѝ работа. Понякога този проблем се причинява от износено или повредено зъбно колело. Повреждането на вътрешните компоненти на частта може да е поради прегряване на двигателя. Корозията на контактите в конекторите се получи поради излагане на влага и замърсявания. Загубата на електрически контакт може да стане, ако масло или друга работна течност попадне в конектора.
autodoc.bg: само висококачествени автомобилни продукти
Тук можете да купите висококачествени и евтини датчици за положение на разпределителен вал. Ние подсигуряваме бързата обработка и доставка на поръчките и сме готови да подкрепим качеството на всеки продукт с гаранция.
Полезна информация за функцията, причините за неизправност, диагностиката и интервалите на смяна
Доверие в онлайн пазаруването! Можете да върнете датчик, положение на разпределителния вал без да обяснявате причините в рамките на 200 дни от деня на покупка и да получите парите си обратно. Как? Просто се възползвайте от услугата „Безопасна поръчка“ на страницата за поръчки. Цената на услугата е 5,99 BGN.
AUTODOC се грижи за Вас! Всяка поръчка на сметка от 200 BGN получава безплатна доставка в рамките на България.
*Не се отнася за едрогабаритни авточасти