Аксиален шарнирен накрайник, напречна кормилна щанга за кола
Вътрешен накрайник на автомобил: къде ще намериш на добра цена? В AUTODOC!

Вътрешен кормилен накрайник с фирмено качество: най-добрите производители
Вътрешен накрайник за Най-добрите Марки автомобили
Вътрешен накрайник за най-популярните модели автомобили
AUTODOC Бестселъри: Вътрешен кормилен накрайник на достъпна цена
Популярни резервни части от раздел Аксиален шарнирен накрайник, напречна кормилна щанга. Представена е богата селекция от множество марки автомобилни резервни части за Аксиален шарнирен накрайник, напречна кормилна щанга и други изгодни оферти от нашия асортимент от резервни части за автомобили








Вътрешен накрайник за автомобили: коя марка е по-добра?
Според нашите клиенти, най-добрите резервни части от категория Вътрешен кормилен накрайник са от следните марки:
- FEBI BILSTEIN
- MOOG
- SKF
- TRW
- LEMFÖRDER
Аксиален шарнирен накрайник, напречна кормилна щанга: колко струва този продукт?
Цената на авточастите от категория Аксиален шарнирен накрайник, напречна кормилна щанга варира от 14 лв. до 250 лв., в зависимост от вида на автомобила, производителя и спецификациите на продукта.
Смяна на Аксиален шарнирен накрайник, напречна кормилна щанга: Видео с инструкции за ремонт
Как да сменим кормилен накрайник на напречната кормилна щанга на BMW 7 E38 ИНСТРУКЦИЯ | AUTODOC ТОП марки, които произвеждат кормилен накрайник: BO...
Постъпкова видео инструкция за самостоятелен ремонт на автомобила. Стани автомеханик-любител с Autodoc.
Най-продаваните стоки: | |||||
---|---|---|---|---|---|
07041 | 07039 | 07043 | 02629 | FD-DS-4151 | 39292 |
За известни производители: | |||||
BMW | MERCEDES-BENZ | VW | AUDI | OPEL | TOYOTA |
Аксиален шарнирен накрайник, напречна кормилна щанга: технически данни | |||||
дължина [mm] | мярка на резбата 1 | мярка на резбата 2 | |||
252 | 240 | M16x1,5 | M18x1.5 | M14x1,5 | M14X1.5 |
249 | 193 | M18x1,5 | M12x1 | M16x1,5 | M14x1,5 A |
340 | 359 | MM16X1.5R | M14x1,5 A | M12X1.0 RHT | M16X1,5 |
Разберете повече за Аксиален шарнирен накрайник, напречна кормилна щанга - метод на работа, диагностика, причини за повредата, а също и за интервалите на смяна
Накрайникът на напречната кормилна щанга служи за свързващо звено между механизма на кормилното управление и колелото. Елементът осигурява подвижна свързване на тормилната щанга и въртящия кулак.
Типове накрайници на напречната кормилна щангаСпоред конструкцията:
- Резбово съединение от двете страни.
- Шарнирно съединение:
- С един шарнир. Използва се в системите на основата на редуктор за кормилно управление и кормилен трапец.
- С два шарнира. Използва се в системите с реечен кормилен механизъм
Детайлът представлява прав или огънат щок, свързан с кормилната щанга чрез муфта с резба. Шарнирните детайли се състоят от подвижен палец, пружина, прашник, опорна шайба и вложки. Кормилният накрайник има удебеление в края и представлява едновременно корпус за палеца. Този възел може да бъде разглобяем или цял.
Съвети за експлоатацията на накрайника на напречната кормилна щанга- Този детайл поема голямо натоварване в резултат на въздействието на разнопосочни сили, затова е необходимо да я оглеждате редовно.
- Разкъсването на прашника може да доведе до неизправност на целия възел. При установяване на дефект прашникът трябва да бъде заменен незабавно.
- След демонтажа или смяната на накрайника задължително трябва да направите балансиране.
- Внимателното шофиране значително ще увеличи срока на експлоатация на този детайл.
- механична повреда на детайла;
- излитане на палеца от корпуса на шарнира;
- износване на детайла;
- корозия;
- повреда, разкъсване на прашника или кожуха на накрайника;
- деформация на пружината.
- луфт на кормилното колело;
- наличие на странични звуци при влизане в завой;
- вибрация на волана;
- завъртането на волана изисква повишено усилие;
- влошаване на управляемостта.
- въздействие на влага и замърсяване;
- агресивно шофиране;
- дрифтинг;
- експлоатация на автомобила по пътища с нискокачествена настилка;
- ненавременно обслужване.
Ремонтът на накрайника на напречната кормилна щанга се извършва в сервиз и изисква използване на специално оборудване. В случай на сериозна повреда или деформация на детайла следва да го замените. Можете да направите това самостоятелно:
- осигурете сигурни опори на предната част на автомобила в повдигнато положение;
- извадете шплента и отвийте гайката на палеца;
- поставете скоба и ударете с чук по ухото на въртящия се лост, като предварително затегнете гайката му;
- отвийте кормилния накрайник от муфтата;
- монтирайте новия детайл и изпълнете гореизброените точки в обратен ред.
При възникване на всякакви въпроси можете да се обърнете към нас за съвет. Нашият отдел за техническа поддръжка с удоволствие ще ви консултира, като ви предостави изчерпателна полезна информация. Autodoc е вашата квалифицирана информационна поддръжка!
Доверие в онлайн пазаруването! Можете да върнете аксиален шарнирен накрайник, напречна кормилна щанга без да обяснявате причините в рамките на 200 дни от деня на покупка и да получите парите си обратно. Как? Просто се възползвайте от услугата „Безопасна поръчка“ на страницата за поръчки. Цената на услугата е 5,99 BGN.
AUTODOC се грижи за Вас! Всяка поръчка на сметка от 360 BGN получава безплатна доставка в рамките на България.
*Не се отнася за едрогабаритни авточасти