Аксиален шарнирен накрайник, напречна кормилна щанга за автомобила си
-
Безопасна поръчка 200 дни
-
Гарантирано най-добра цена
-
Удобно приложение за закупуването на авточасти
-
Видео за ремонт на автомобила

Как да сменим кормилен накрайник на напречната кормилна щанга на BMW 7 E38 ИНСТРУКЦИЯ | AUTODOC ТОП марки, които произвеждат кормилен накрайник:...
Постъпкова видео инструкция за самостоятелен ремонт на автомобила. Стани автомеханик-любител с Autodoc.
Аксиален шарнирен накрайник, напречна кормилна щанга от 84 производители на цена от 2,99 BGN до 2124,15 BGN
Най-продаваните стоки: | |||||
---|---|---|---|---|---|
16400 | 316 030 0005 | JAR957 | VO-AX-13741 | I34023YMT | 56007302 |
От известни производители: | |||||
LEMFÖRDER | SKF | RIDEX | TRW | JP GROUP | KAMOKA |
За известни производители: | |||||
VW | OPEL | MERCEDES-BENZ | AUDI | BMW | TOYOTA |
Аксиален шарнирен накрайник, напречна кормилна щанга: технически данни: | |||||
---|---|---|---|---|---|
дължина [mm]: | страна на монтаж: | мярка на резбата 1: | |||
261 | 1152 | предна ос | двустранен | M12x1,5 | M18x1,5 |
185 | 1442 | на предната ос отдясно | вътрешен | 2x M12x1,5 | MM14X1.5R |
140 | 1300 | ляво | дясно | M16x1,5 | M14x1.5 |
Разберете повече за Аксиален шарнирен накрайник, напречна кормилна щанга - метод на работа, диагностика, причини за повредата, а също и за интервалите на смяна
Накрайникът на напречната кормилна щанга служи за свързващо звено между механизма на кормилното управление и колелото. Елементът осигурява подвижна свързване на тормилната щанга и въртящия кулак.
Типове накрайници на напречната кормилна щангаСпоред конструкцията:
- Резбово съединение от двете страни.
- Шарнирно съединение:
- С един шарнир. Използва се в системите на основата на редуктор за кормилно управление и кормилен трапец.
- С два шарнира. Използва се в системите с реечен кормилен механизъм
Детайлът представлява прав или огънат щок, свързан с кормилната щанга чрез муфта с резба. Шарнирните детайли се състоят от подвижен палец, пружина, прашник, опорна шайба и вложки. Кормилният накрайник има удебеление в края и представлява едновременно корпус за палеца. Този възел може да бъде разглобяем или цял.
Съвети за експлоатацията на накрайника на напречната кормилна щанга- Този детайл поема голямо натоварване в резултат на въздействието на разнопосочни сили, затова е необходимо да я оглеждате редовно.
- Разкъсването на прашника може да доведе до неизправност на целия възел. При установяване на дефект прашникът трябва да бъде заменен незабавно.
- След демонтажа или смяната на накрайника задължително трябва да направите балансиране.
- Внимателното шофиране значително ще увеличи срока на експлоатация на този детайл.
- механична повреда на детайла;
- излитане на палеца от корпуса на шарнира;
- износване на детайла;
- корозия;
- повреда, разкъсване на прашника или кожуха на накрайника;
- деформация на пружината.
- луфт на кормилното колело;
- наличие на странични звуци при влизане в завой;
- вибрация на волана;
- завъртането на волана изисква повишено усилие;
- влошаване на управляемостта.
- въздействие на влага и замърсяване;
- агресивно шофиране;
- дрифтинг;
- експлоатация на автомобила по пътища с нискокачествена настилка;
- ненавременно обслужване.
Ремонтът на накрайника на напречната кормилна щанга се извършва в сервиз и изисква използване на специално оборудване. В случай на сериозна повреда или деформация на детайла следва да го замените. Можете да направите това самостоятелно:
- осигурете сигурни опори на предната част на автомобила в повдигнато положение;
- извадете шплента и отвийте гайката на палеца;
- поставете скоба и ударете с чук по ухото на въртящия се лост, като предварително затегнете гайката му;
- отвийте кормилния накрайник от муфтата;
- монтирайте новия детайл и изпълнете гореизброените точки в обратен ред.
При възникване на всякакви въпроси можете да се обърнете към нас за съвет. Нашият отдел за техническа поддръжка с удоволствие ще ви консултира, като ви предостави изчерпателна полезна информация. Autodoc е вашата квалифицирана информационна поддръжка!