
Резервни части за FORD MAVERICK


Топ Авточасти за 3 модела автомобили FORD MAVERICK:
TOP автомобилни части категории
Каталог за части за FORD MAVERICK
-
Масла и специални течности
-
Спирачна система
-
Филтър
-
Двигател
-
Стъклопочистване
-
Запалителна и подгревна системи
-
Окачване, носачи
-
Електрическа система
-
Пружинно окачване
-
Ремъци, вериги, ролки
-
Охладителна система на двигателя
-
Каросерия
-
Отопление/ вентилация
-
Гарнитури и уплътнители
-
Изпускателна система
-
Аксесоари на купето за допълнителен комфорт
-
Горивна система
-
Кормилно управление
-
Съединител/ -монтажни части
-
Каре на полуоската/ полуоска
-
Теглич/ монтажни компоненти
-
Трансмисия
-
Климатична уредба
-
Лагери
-
Карданни валове и диференциали
-
Датчици, релета, блокове за управление
-
Ремонтни комплекти
-
Тръби и маркучи
-
Осветление
-
Крепежни елементи
-
Тунинг
Онлайн магазин за FORD MAVERICK автомобилни аксесоари
Информация за модела FORD MAVERICK - правилен подбор на резервни части
Ford MaverickПроизводството на джипа Ford Maverick се осъществява от 1993 година до 2007 година. Представени били общо три поколения и един фейслифт. Автомобилите от първо поколение се сглобявали в Барселона, Испания. По-късно било решено производството да се премести в САЩ.
Ford Maverick I поколениеПрез 1993 година бил представен Ford Maverick от първо поколение. Тези джипове се произвеждали до 1996 година и се предлагали варианти с три и пет врати. Компанията Ford създала този автомобил съвместно с компанията Nissan.
Базовата комплектация на джипа била доста оскъдна, но това се оправдавало от добрата му проходимост и ниската цена. Първото поколение на Ford Maverick били оборудвани с хидроусилвател на волана, ел огледала и централно заключване. Джипът бил с прост и пестелив дизайн, с чиято разработка се занимавало известното автомобилно ателие I.DE.A Institute.
Фейслифт на Ford Maverick I поколениеПрез 1996 година излязъл фейслифтът на първото поколение Ford Maverick. Автомобилът получил нова хромирана решетка на радиатора и кръгли предни фарове. Незначителни промени претърпял и интериорът. През 1998 година споразумението с Nissan било разтрогнато и се решило производството на първата генерация Ford Maverick да се преустанови.
Ford Maverick II поколениеВторото поколение на модела се произвеждало от 2000 година до 2004 година. Официалната премиера на Ford Maverick II модел се състояла през пролетта на 2000 година на Женевския автосалон. Това бил съвършено нов автомобил с подобрени технически характеристики и обновен външен дизайн. Усъвършенствана била трансмисията и била засилена пасивната безопасност. Леки промени били внесени в салона и в отделните елементи от дизайна, в частност фаровете: формата им вече била правоъгълна.
С излизането на второто поколение, съществено бил разширен и наборът опции. В най-богатите варианти на оборудване били достъпни четири еърбега, седалка с ел. управление, регулиране на ъгъла на кормилната колонка, ел. люк и релси за товари на тавана. За да се стигне до багажника било достатъчно само да се отвори задното стъкло. В салона се използвала кожа.
Ford Maverick IIIОт 2004 година до 2007 година се произвеждало трето поколение Ford Maverick. Промените в дизайна били незначителни. Автомобилът получил нови, по-масивни брони, направени от специален материал, устойчив на драскотини, обновени били предните фарове, фаровете за мъгла станали кръгли, вместо овални. Скоростният лост, преди разположен на волана, е преместен на централната конзола. Арматурното табло станало по-просто и пестеливо.
В базовото оборудване били достъпни антиблокираща система ABS, система за подпомагане на екстремното спиране (BAS), а шестте въздушни възглавници осигурявали високото ниво на безопасност.
Ford Maverick на пазарите в различните държавиПървото поколение автомобили Ford Maverick се продавало също с названието Nissan Terrano. С излизането на второ поколение, Ford Maverick получава нов двойник — Mazda Tribute. На пазара в САЩ моделът се продавал като Ford Escape.
FORD MAVERICK Ръководство/Уроци стъпка по стъпка за ремонт и замяна
-
PDFКак се сменя горивен филтър на Ford Focus MK2 – Ръководство за смяна PDF свободно изтегляне 6.55 mb
-
PDFРъководство за смяна - запалителни свещи: Ford Focus MK2 PDF свободно изтегляне 5.38 mb
-
PDFРъководство за смяна - филтър купе: Ford Fiesta JA8 PDF свободно изтегляне 5.04 mb
-
PDFРъководство за смяна - водна помпа & комплект ангренажен ремък: Ford Fiesta JA8 PDF свободно изтегляне 32.17 mb
-
PDFКак се сменя пистов ремък на Ford Focus MK2 – Ръководство за смяна PDF свободно изтегляне 3.72 mb
-
PDFРъководство за смяна - филтър купе: Ford Fiesta V JH JD PDF свободно изтегляне 4.01 mb

Анкетиране на клиентите за FORD MAVERICK
Средна клиентска оценка
/5
от 899 отзива
-
Цена
36 -
Качество на сглобката
7 -
Дизайн на каросерията
18 -
Пътен просвет
19 -
Качество на лаковото покритие
7 -
Изглед отвърте
19 -
Удобство при сядане
2 -
Ергономика
9 -
Качество на материалите
9 -
Фабрична аудио система
19 -
Читаемост на арматурното табло
5 -
Изминато разстояние
3 -
Обем на багажника
24 -
Комфорт на задните седалки
13 -
Трансформации на салона
19 -
Климатична система
14 -
Комфорт на предните седалки
40 -
Просторност на купето
40 -
Предни светлини
5 -
Шумоизолация
22 -
Работа на окачването
37 -
Управляемост
32 -
Удобна за пътувания
10 -
Палене на двигателя при ниски температури
22 -
Разход на гориво
32 -
Разход на масло
4 -
Динамика
71 -
Спирачки
20 -
Обратна връзка на волана
10 -
Скоростна кутия
19 -
Стабилност на пътя
24 -
Маневреност
5 -
Ефективност на системата за безопасност
8 -
Цена на обслужването
19 -
Достъпност на сервизи и резервни части
7 -
Допълнителни отделения
5 -
Качество на каросерията
5
Резервни части за популярни поколения модели FORD: FORD Focus Mk1 Хечбек (DAW, DBW), FORD Focus Mk1 Комби (DNW), FORD Focus Mk2 Хечбек (DA_, HCP, DP), FORD Fiesta Mk5 Хечбек (JH1, JD1, JH3, JD3)
Двигатели FORD: FORD Fiesta Mk5 Хечбек (JH1, JD1, JH3, JD3) 1.4 TDCi, FORD Focus Mk1 Хечбек (DAW, DBW) 1.6 16V, FORD Fiesta Mk6 Хечбек (JA8, JR8) 1.25, FORD KA Хечбек (RU8) 1.2