
Резервни части за AUDI A8


Топ Авточасти за 4 модела автомобили AUDI A8:
TOP автомобилни части категории
Каталог за части за AUDI A8
-
Масла и специални течности
-
Спирачна система
-
Филтър
-
Двигател
-
Стъклопочистване
-
Запалителна и подгревна системи
-
Окачване, носачи
-
Електрическа система
-
Пружинно окачване
-
Ремъци, вериги, ролки
-
Охладителна система на двигателя
-
Каросерия
-
Отопление/ вентилация
-
Гарнитури и уплътнители
-
Изпускателна система
-
Аксесоари на купето за допълнителен комфорт
-
Горивна система
-
Кормилно управление
-
Съединител/ -монтажни части
-
Каре на полуоската/ полуоска
-
Теглич/ монтажни компоненти
-
Трансмисия
-
Климатична уредба
-
Лагери
-
Карданни валове и диференциали
-
Датчици, релета, блокове за управление
-
Ремонтни комплекти
-
Тръби и маркучи
-
Осветление
-
Крепежни елементи
-
Тунинг
Онлайн магазин за AUDI A8 автомобилни аксесоари
Информация за модела AUDI A8 - правилен подбор на резервни части
Audi A8Audi A8 е седан, чиито продажби започват през 1994 година. Производството е внедрено в заводите в град Некарсулм, Германия, както и в Токио, Япония и продължава и до ден днешен.
Audi D2/4DАвтомобилите от първо поколение дебютирали на Женевския автосалон през февруари 1994 година. Същата година стартирало масовото производство за европейския пазар, а през 1996 година – производството на автомобили за страните от Северна Америка.
Автомобилите се произвеждат на базата на новата платформа - Volkswagen Group D2. Както много други елементи, купето е направено от алуминий, което позволило чувствително намаляване на масата на автомобила при запазване необходимата якост на ходовата част и скелета на купето.
В базовия вариант на комплектация на Audi D2/4D влезли: предни, задни и странични еърбеци, двузонов климатик, електронна система за контрол на устойчивостта ESP, аудиоуредба Bose и подгряване на седалките. За облицовката на салона били избрани скъпи естествени материали – кожа и дърво.
Audi D2/4D фейслифтAudi D2/4D претърпял фейслифт през 1999 година. Дизайнерите усъвършенствали и леко изменили формата на предните фарове, обновили фаровете против мъгла, решетката на радиатора и дръжките на вратите. В интериора нямало значителни промени.
Audi D3/4EПредставянето на автомобилите от втората генерация се състояло през юли 2002 година в Париж. През ноември същата година стартирало серийното производство. Колата била създадена на базата на платформата Volkswagen Group D3 – масата на автомобила и разходът на гориво намалели, а динамиката се подобрила. Купето станало по-просторно – осигурявало комфорт за четирима възрастни.
В оборудването на базовия вариант влезли адаптивни фарове, които осветяват в посоката на завиване и система за контрол на налягането на въздуха в гумите. Конструкторите отделили огромно внимание на безопасността: вместо обикновени еърбеци, били използвани такива с двойно действие, които могат да се отворят напълно или частично, в зависимост от силата на удара.
Audi D3/4E фейслифтПрез 2005 година е направен първия фейслифт на второто поколение Audi A8. Измененията засягат решетката на радиатора, въздухозаборниците и рамката на предното стъкло.
В резултат на това, през 2007 година автомобилите получават нова решетка на радиатора, правоъгълни халогени, хромирани елементи на дръжките на вратите. Конструкторите леко променили формата на капака на багажника и обновили стоповете, поставяйки светодиодни блокове. Освен това била разширена цветовата гама на тапицерията на салона.
Audi D3/4HАвтомобилите от третата генерация били представени на 1ви декември 2009 година в Маями. Само три месеца по-късно, те били внедрени в серийно производство. Колите били снабдени с авангардни системи: Adaptive Highbeam Assist с камера за нощно виждане, FlexRay с адаптивен круиз-контрол, парктроник, мултимедийна система с достъп до интернет MMI. Производството на третото поколение продължило до 2013 година.
Audi D3/4H фейслифтПрез септември 2013 година в рамките на срещата, организирана от International Advertising Association, бил представен фейслифтът на Audi D3/4H. Конструкторите изменили формата на капака на двигателя, решетката на радиатора и предната броня, поставили нови фарове, изработени по технологията Matrix LED и нови светодиодни светлини MatrixBeam. Салонът не претърпял съществени промени, с изключение на системата MMI, за която бил разработен нов процесор.
AUDI A8 Ръководство/Уроци стъпка по стъпка за ремонт и замяна
-
PDFРъководство за смяна - масло и маслен филтър: Audi A4 B6 Avant PDF свободно изтегляне 9.9 mb
-
PDFРъководство за смяна - отзад чистачки за кола: Audi A3 8PA PDF свободно изтегляне 2.45 mb
-
PDFРъководство за смяна - масло и маслен филтър: Audi A3 8PA PDF свободно изтегляне 7.22 mb
-
PDFРъководство за смяна - водна помпа & комплект ангренажен ремък: Audi A4 B7 PDF свободно изтегляне 42.03 mb
-
PDFРъководство за смяна - горивен филтър: Audi A6 4F2 PDF свободно изтегляне 5.99 mb
-
PDFРъководство за смяна - отпред чистачки за кола: Audi A3 8PA PDF свободно изтегляне 2.72 mb

Анкетиране на клиентите за AUDI A8
Средна клиентска оценка
/5
от 616 отзива
-
Цена
13 -
Качество на сглобката
7 -
Дизайн на каросерията
40 -
Пътен просвет
4 -
Изглед отвърте
5 -
Ергономика
24 -
Качество на материалите
22 -
Фабрична аудио система
14 -
Читаемост на арматурното табло
3 -
Обем на багажника
5 -
Комфорт на задните седалки
6 -
Климатична система
6 -
Комфорт на предните седалки
23 -
Просторност на купето
16 -
Предни светлини
5 -
Шумоизолация
28 -
Работа на окачването
24 -
Управляемост
44 -
Удобна за пътувания
5 -
Разход на гориво
21 -
Разход на масло
2 -
Динамика
62 -
Спирачки
8 -
Обратна връзка на волана
5 -
Скоростна кутия
16 -
Стабилност на пътя
23 -
Маневреност
9 -
Ефективност на системата за безопасност
5 -
Цена на обслужването
12 -
Качество на каросерията
7
Резервни части за популярни поколения модели AUDI: AUDI A3 Хечбек (8L1), AUDI A4 B6 Avant (8E5), AUDI A4 B5 Седан (8D2), AUDI A4 B5 Avant (8D5)
Двигатели AUDI: AUDI A4 B6 Avant (8E5) 1.9 TDI, AUDI A4 B8 Avant (8K5) 2.0 TDI, AUDI A3 Хечбек (8P1) 2.0 TDI 16V, AUDI A4 B6 Седан (8E2) 1.9 TDI
Разчитам на тях, добри са за моята кола